Treceți la conținutul principal

Postări

Se afișează postări din octombrie, 2013

Linte verde cu ghimbir

Când te hotărăști să nu mai mănânci carne, o să auzi de fffff multe ori intrebarea "și de unde o să îți iei proteinele? "
Lintea e o leguminoasă care
- pe lângă proteine, conține multe fibre și minerale
- nu are colesterol - e foarte sățioasă  - se fierbe destul de repede comparativ cu fasolea și năutul - e foarte gustoasă  Atenție - lintea roșie fierbe foarte repede. Eu folosesc linte roșie la supe și linte verde mai mult la felul doi. Una peste alta, fie că ești sau nu vegetarian, îți recomand să o introduci în alimentație și nu o să îți pară rău.  Iubesc lintea, cred că săptămânal fac o rețetă cu ea. ❤

Ingrediente pentru Linte verde cu ghimbir:
200 g linte verde1 ceapă mică (30 g) tocată mărunt 2 morcovi (100 g) daţi pe răzătoarea mică1 ardei capia/gras/gogoșar (100 g) tăiat mărunt 5 linguri pastă de roşii (100 g)500 ml apă 1 linguriță sare1 linguriță piper măcinat 20 g rădacină de ghimbir Lintea se spală bine şi se pune la înmuiat vreo 3 ore. Se aruncă apa în care stat, s…