Treceți la conținutul principal

Coltunasi cu spanac

sursa: carte de bucate

Ingrediente pentru aluat: 250 gr faina, 1 ou, 3 linguri apa calduta.

Ingrediente pentru umplutura: 400 gr spanac, 1 ou, 1 lingurita smantana, 100 gr branza.

Se framanta un aluat din faina, ou si apa calduta. Se lasa sa stea 15 min.Apoi se prepara umplutura: se curata si se spala bine spanacul, se fierbe in apa clocotita cu sare, se scurge bine si se toaca (eu am folosit spanac congelat care e deja tocat). Se amesteca spanacul cu oul, smantana si branza. Se intinde aluatul si se taie in patrate. Se umple fiecare patrat cu spanac si se aduce un colt peste cel opus, apasand pe margini ca sa se lipeasca.


Se fierb coltunasii in apa cu sare, iar cand se ridica deasupra se scot cu o lingura de luat spuma si se scurg bine. Se baga la cuptor cateva minute si se servesc fierbinti.

Comentarii

  1. pe noi cand ne inviti la masa????...:P
    Cristina Danila

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand puteti voi,va astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. mie nu-mi place spanacul:P

    RăspundețiȘtergere
  4. o reteta pentru coltunasi prajiti cu spanac pe unde as putea gasi?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai ai putea folosi aceeasi reteta, dar in loc sa-i fierbi, ii prajesti.Eu nu am incercat, dar zic ca merge.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.