Treceți la conținutul principal

Mini ecleruri

Aseara aveam pofta de ceva dulce. Ce papa bun sa fac eu? am luat cartea de bucate si am rasfoit si iar am rasfoit si m-am oprit la "Ecler" pentru ca nu am mai facut niciodata si pentru ca aveam toate ingredientele necesare in casa.

Ingrediente
  • pentru coji: 250 gr faina, 2 pahare apa, 150 gr unt, 3 oua, putina sare
  • pentru crema: 4 oua, 6 linguri zahar, 4 linguri faina, 1/2 l lapte, 1 ceasca esenta de cafea(1 cescuta ness)
  • glazura de ciocolata
Se pune apa intr-o cratita mica, se adauga un praf de sare, untul si lasa sa fiarba. Cand clocoteste se adauga toata faina odata si se mesteca pana se face ca o mamaliguta. Se ia cratita de pe foc, se lasa sa se raceasca putin si se integreaza ouale unul cate unul. Se amesteca bine cu o lingura de lemn.



Se pune aluatul in sprit ( eu nu am instrumentul cu pricina si am modelat aluatul cu mana), se unge o tava cu unt si se toarna aluatul in forma de bastonase groase cat degetul si lungi de 8 cm.
Se introduce tava in cuptorul incins pentru 25 de minute.



Preparare crema: Se freaca ouale cu zaharul, se adauga faina, laptele si esenta de cafea . Se pune totul pe foc si se mesteca cu teleul pana se ingroasa crema.
Se taie eclerul pe jumatate, se umple cu crema si deasupra se pune glazura de ciocolata.
Iata cum au iesit:



Comentarii

  1. DA SUPER CEVA MAI MIC PENTRU MINE ..........SUPER FELICITARI

    RăspundețiȘtergere
  2. CE SUPER AI FACUT ACEASTA PRAJITURA ,AM FOST LA INALTIME PTR. MUSAFIRI MEI FELICITARI/...........

    RăspundețiȘtergere
  3. nu mi-au iesit niciodata cojile...nu stiu unde gresesc

    RăspundețiȘtergere
  4. nu arata prea grozav dar cred ca sunt bune

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.