Treceți la conținutul principal

Cornulete cu nutella


Ingrediente: 1 pliculet de drojdie, 1 lingurita sare, 2 linguri miere, 250 ml lapte, 500 gr faina, 25 gr unt, ou pentru uns, nutella.

Drojdia se pune intr-o cana cu 2 linguri de apa calduta si se lasa 15 minute la dospit. Intr-un vas se amesteca faina, mierea, untul topit in lapte si sarea. Deasupra se pune drojdia dospita si se framanta bine aluatul, dupa care se acopera cu un prosop si se lasa la crescut cca. o ora. Aluatul se taie triunghiuri, se umple fiecare triunghi cu nutella si se ruleaza. Fiecare cornulet se unge cu ou folosind o pensula si se aseaza in tava lasand spatiu intre ele. Se baga tava in cuptorul preincalzit si se tine 15-20 de minute.

Din acelasi aluat eu am facut si niste biscuiti pe care i-am dat prin ciocolata topita si nuca de cocos. Si iata ce-a iesit:


Comentarii

  1. cornuletele...hmm...super bune...tot cu gasca de la camin le-am incercat si pe astea...adica le-am gustat...ca de preparat si de impartit te-ai ocupat tu:D

    RăspundețiȘtergere
  2. CORNULETE CE MULT I-MI PLAC CORNULETELE CU FINETI CHIAR DACA INGRASA DAR.......

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat si eu aceasta reteta. Nu mi-a placut prea tare, cred ca aceasta reteta esta mai potrivita pentru gogosi in nici un caz pentru cornulete!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. I’m not that much of a internet reader to be honest but your blogs really
    nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your website to come back later. Many thanks

    My web site - waist To Height ratio

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.