Treceți la conținutul principal

Pizza


Este o reteta improvizata cu ce aveam prin frigider; a iesit foarte buna.

Ingrediente pentru blat: 1 pliculet de drojdie, 400 gr faina, 250 ml apa calda, 2 linguri ulei de masline, 1/2 lingurita sare.
Ingrediente pentru umplutura: sunca taraneasca, 4 rosioare, 5 masline, 1/4 ceapa, branza de vaca, urda, 1 ou, busuioc uscat maruntit, sare, piper.

Prepararea blatului: am amestecat faina cu drojdia si am lasat 15 min la dospit. Am adaugat apa calda, sarea, uleiul si am framantat aluatul. Am acoperit vasul cu un prosop si am lasat sa creasca 45 min.
Decorare: am uns tava cu unt si am intins aluatul cu mana. Am turnat putin ulei de masline peste blat si apoi am asezat: un strat de felii de sunca, masline curatate de samburi, rosii taiate rondele, ceapa taiata solzisori, un strat de branza rasa, un strat de urda data pe razatoarea mica, putin busuioc, sare, piper si un ou.
 Am copt-o la foc mic 40 min.


Comentarii