Treceți la conținutul principal

Dulceata de visine


9 kg visine(cantarite cu samburi si codite), 6 kg zahar, 2 lamai
Dulceata de visine e preferata mea, asa ca am mers la piata sa cumpar visine si m-am apucat de treaba. Din 10 kg cumparate am folosit pentru dulceata 9 kg caci restul le-am mancat cum am ajuns acasa.
Am spalat bine visinele, le-am curatat de codite si le-am scos samburii. Am asezat intr-o oala un strat de visine, un strat de zahar, iarasi un strat de visine si tot asa pana s-au terminat toate, ultimul strat fiind de zahar. Le-am acoperit cu capac si am lasat asa peste noapte. A doua zi am pus oala la fiert la foc mic si am luat spuma care se formeaza. Punem 2 picaturi de dulceata intr-o farfuriuta si daca raman intregi , dulceata e gata. Inainte de a opri focul am adaugat zeama de lamaie. Am lasat dulceata sa se mai raceasca putin, apoi am turnat-o in borcane pe care le-am tinut 2-3 minute rasturnate pentru a se inchide etans.

Comentarii