Treceți la conținutul principal

Biscuiti cu ovaz


Am facut biscuitii astia pentru dimineata. Merg foarte bine cu o cana cu lapte.
Ingrediente:
  • 100 gr unt
  • 200 gr zahar
  • 3 linguri miere
  • 400 gr fulgi de ovaz
  • 1 plic praf de copt
  • stafide
  • 2 oua
  • un praf de sare
  • 1 lingura scortisoara
  • esenta de vanilie
  • faina (eu am pus 550 gr)
Se pune ovazul la inmuiat in apa sau lapte. Intre timp se freaca spuma untul cu zaharul, se adauga ouale, sarea, mierea, scortisoara, praful de copt. Se amesteca bine, apoi se adauga fulgii de ovaz scursi bine, stafidele si faina. Se aseaza in tava unsa si se coc cca. 10 minute.
Eu am impartit compozitia rezultata in mai multe parti.
O parte am amestecat-o cu ciocolata rasa



alta parte cu sofran



o parte cu menta uscata si zdrobita



o parte din biscuiti i-am decorat cu bomboane





sursa: sabina-madalina.blogspot.com

Comentarii

  1. DA AM FACUT RETETA ESTE FFFFFFFFFFFFF BUNA SUCCES RAMONA

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna! Ma bucur ca ai incercat aceasta reteta!

    Numa bine,
    Sabina

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ramona , ma bucur ca am dat de blogul tau delicios; poate ai niste idei de retete pentru cei mici, eu am un baietel de un an si 5 luni si cred ca multe mamici in situatia mea sunt in pana de idei; oricum vreau foarte mult sa incerc acesti biscuiti pentru el. Sper sa-i fie pe plac!

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut!
    Am incercat reteta ta! Super buni....i-au topit ai mei!Bravo!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.