Treceți la conținutul principal

Pui cu 40 de catei de usturoi


Ingrediente:
  • 1,200 kg carne de pui (eu am folosit 4 aripi si 4 copanele)
  • 40 catei de usturoi de marime mica (am folosit 15 catei mari si 8 mici)
  • 7 linguri ulei
  • 1 lingura unt (eu am uitat de el)
  • 1 lingura amidon alimentar sau faina
  • 1 cana supa de pui (apa cu delikat)
  • 100 ml lapte
  • cimbru uscat
  • rozmarin ( eu nu am avut si l-am inlocuit cu busuioc)
  • sare
  • piper
  • 1 lingura patrunjel verde tocat (eu nu am pus)
Se pune uleiul intr-o oala si in el se prajeste carnea pana se rumeneste putin. Se scoate carnea intr-o tava, iar in uleiul ramas se caleste usturoiul timp de 4-5 minute.
Se adauga supa, se amesteca bine si se toarna in tava peste carne. Se adauga sare, piper, cimbru, rozmarin, se acopera tava cu folie de aluminiu si se coace 30 minute la foc potrivit. Se indeparteaza folia si se mai coace inca 10 minute.


Carnea se scoate intr-un vas si se pastreaza la cald. Sosul s usturoiul se pun intr-o craticioara. Se adauga amidonul amestecat cu lapte, untul si se fierbe cateva minute mestecand mereu pana se ingroasa. Sosul obtinut se toarna peste bucatile de pui.
E delicios. Noi am servit cu cartofi cu chimion turcesc.

Reteta este preluata de pe blogul Amaliei.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.