joi, 27 august 2009

Tocanita de vinete coapte



  • 1 kg de vinete
  • 2 cepe
  • 2 catei de usturoi
  • 4 morcovi
  • 2 ardei capia
  • 50 ml suc de rosii
  • sare
  • piper
  • 30 ml ulei
Vinetele se coc (eu le-am copt in cuptor si le-am intepat inainte in cateva locuri ca sa nu explodeze), se curata, se lasa sa se scurga si se toaca pe un tocator de lemn. Ceapa si usturoiul se taie marunt. Ardeii se taie fasii mai groase. Morcovul se da pe razatoare. Se inabusa 5 minute ceapa si usturoiul in 30 ml ulei si 100 ml apa. Se adauga morcovii, ardeii si sucul de rosii. Se tine pe foc pana ce fierb toate legumele. Se adauga apoi vinetele, sare si piper si se mai lasa 2-3 minute pe foc. E o mancare foarte gustoasa mai ales pentru cei care tin post.

4 comentarii:

  1. E minunata, eu am lasat vinetele fasii nu le-am tocat....a iesit foarte buna,multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Complex blogul , pacat ca n-am gasit si locul de abonare prin mail ...

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gata am adaugat si aceasta optiune. Multumesc.

      Ștergere
  3. Nina Lefter08 iulie, 2013

    Acum ,am cum sa le dau mamei si bunicilor mei replica `se mai poate face si altceva din vinete decat salata clasica imbibata in ulei` multumesc!! Nina Lefter

    RăspundeţiȘtergere