Treceți la conținutul principal

Tocanita de vinete coapte



  • 1 kg de vinete
  • 2 cepe
  • 2 catei de usturoi
  • 4 morcovi
  • 2 ardei capia
  • 50 ml suc de rosii
  • sare
  • piper
  • 30 ml ulei
Vinetele se coc (eu le-am copt in cuptor si le-am intepat inainte in cateva locuri ca sa nu explodeze), se curata, se lasa sa se scurga si se toaca pe un tocator de lemn. Ceapa si usturoiul se taie marunt. Ardeii se taie fasii mai groase. Morcovul se da pe razatoare. Se inabusa 5 minute ceapa si usturoiul in 30 ml ulei si 100 ml apa. Se adauga morcovii, ardeii si sucul de rosii. Se tine pe foc pana ce fierb toate legumele. Se adauga apoi vinetele, sare si piper si se mai lasa 2-3 minute pe foc. E o mancare foarte gustoasa mai ales pentru cei care tin post.

Comentarii

  1. E minunata, eu am lasat vinetele fasii nu le-am tocat....a iesit foarte buna,multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Complex blogul , pacat ca n-am gasit si locul de abonare prin mail ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum ,am cum sa le dau mamei si bunicilor mei replica `se mai poate face si altceva din vinete decat salata clasica imbibata in ulei` multumesc!! Nina Lefter

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragă Ramona, cautam o rețetă de tocăniță de vinete și, din fericire, am dat de rețeta ta. Am făcut-o și mi-a ieșit bine. Mulțumesc tare mult. Sper să încerc și alte rețete de pe site-ul tău.

    RăspundețiȘtergere
  5. O reteta simpla si foarte gustoasa! Multam fain! 👍

    RăspundețiȘtergere
  6. Tocmai ce am pus pe foc toate ingredientele! Se poate consuma și cu mămăligă?😁 E foarte bună, mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.