Treceți la conținutul principal

Cartofi cu ciuperci la cuptor



Reteta este a Sidoniei de pe pe forumul reteteculinare.ro, insa eu am modificat-o putin.
Ingrediente:
  • 5-6 cartofi (eu am pus 3)
  • 1 cutie de 400 gr ciuperci felii
  • 2 legaturi ceapa verde (am pus o ceapa mica uscata)
  • vegeta (am pus sare)
  • piper
  • ulei de masline
  • marar verde (nu am avut)


Am curatat cartofii de coaja si i-am taiat rondele subtiri. Ceapa am taiat-o solzisori (daca folositi ceapa, verde trebuie taiata oblic). Intr-un vas de yena uns cu ulei am asezat un rand de cartofi, un rand de ciuperci, un rand de ceapa. Am presarat sare si piper, am asezat inca un rand de cartofi, ciuperci, ceapa si deasupra am adaugat un rand de cartofi. Am pus ulei de masline deasupra si am dat vasul la cuptor pentru 35 de minute pana ce cartofii au capatat o culoare aurie.
Mararul se pune peste stratul de ceapa.

Comentarii

  1. Arata delicios ,am sa o incerc si pentru zilele de post ..multam

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.