Treceți la conținutul principal

Inimioare cu miere



Cu aceasta reteta particip la concursul Reteta mea cu miere de pe blogul lui Teo. E primul concurs la care particip, asa ca urati-mi bafta.
Ingrediente pentru biscuiti:
  • 200 gr miere
  • 150 gr unt
  • 550 gr faina
  • 1 galbenus de ou
  • 1 lingura rom
  • 1 lingurita scortisoara macinata
  • 1/2 lingurita coaja de lamaie
  • 1 varf de lingurita sare
Mai e nevoie de 50 gr ciocolata si gem de macese.



Am cantarit mierea in vasul in care am pregatit aluatul. Am topit untul si dupa ce s-a racit l-am amestecat cu mierea. Am adaugat galbenusul, scortisoara, coaja de lamaie, sarea si romul. Am amestecat bine si apoi am pus faina cernuta. Am framantat bine aluatul, l-am intins pe masa presarata cu faina si am taiat inimioare cu ajutorul unei forme de prajituri.




Am uns tava, am tapetat-o cu hartie de copt si in ea am asezat inimioarele. Au iesit in jur de 60 de inimioare.



Le-am copt cate 7 minute pe fiecare parte, la foc mediu spre mic. Le-am scos din cuptor si le-am lasat sa se raceasca. Cand le-am scos din cuptor mi s-au parut cam tari, dar a doua zi erau foarte fragede si bune.



Am topit ciocolata la microunde si cu ea am glasat 1/3 din biscuiti folosind lama unui cutit. Dupa ce s-a intarit ciocolata, am lipit cu gem de macese un biscuite glasat cu unul simplu. Am lipit intre ei si cativa biscuiti simpli.



Am fost asa incantata de cum au iesit ca nu ma mai opream din pozat.

Comentarii

  1. iar ai gatit....eu nu ma mai opresc din privit...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ramona,
    Cei de la Apidava au reusit acum....dupa al 12'lea ceas, sa promoveze totusi acele retete cu miere care au participat la concursul desfasurat prin Octombrie anul trecut. Mai mult decat atat, am reusit sa facem un blog nou wwww.apidava.blogspot.com unde ne-am propus sa promovam retetele "homemade" originale cu miere, si te invitam si pe tine pe acest blog sa ne mai recomanzi cateva retete la fel de minunate si delicioase ca si Albinita cu miere.
    Te asteptam pe blogul Apidava ca sa promovam impreuna o alimentatie sanatoasa si gustoasa!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.