Treceți la conținutul principal

Aripioare de pui la cuptor



  • 1 kg aripioare de pui
  • 3 catei de usturoi taiati marunt
  • 1 lingurita marjoram uscat
  • 1 lingurita chimion turcesc
  • 2 lingurite ghimbir dat pe razatoarea mica
  • 2 lingurite hrean ras
  • 4 lingurite sos de soia
  • 4 lingurite ulei de masline
  • 4 lingurite supa de pui
Am spalat aripioarele, le-am taiat in doua si le-am asezat in tava unsa cu ulei.
Intr-un castonel am amestecat restul ingredientelor si am turnat amestecul peste aripioare.



Am acoperit tava cu folie de aluminiu si am pus-o la cuptor la foc mediu. Dupa 20 de minute am scos tava din cuptor, am indepartat cu grija folia si am intors aripioarele pe partea cealalta. Am acoperit din nou tava cu folia si am mai bagat-o la cuptor pentru inca 20 de minute.



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.