Treceți la conținutul principal

Papanasi



Ingrediente pentru 5 papanasi mari:
  • 300 gr branza dulce de vaca
  • 2 oua
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 lingurita rom
  • 2 cani faina
  • ulei pentru prajit
  • smantana
  • dulceata de visine
Am frecat ouale cu zaharul vanilat, am adaugat praful de copt, romul si branza. Am amestecat bine si apoi am adaugat faina. Iese un aluat moale si lipicios, dar eu asa il prefer (daca va e greu sa lucrati cu el asa mai adaugati putina faina).



Am format 5 gogosi cu gaura in mijloc si 5 bilute. Le-am prajit la foc mic cate 5 minute pe fiecare parte.



Am pus gogoasa prajita in farfurie, deasupra o biluta si am servit cu smantana si dulceata din abundenta.



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.