Treceți la conținutul principal

Bruschete cu rosii si busuioc



Avem nevoie de:
  • 2 felii de pâine
  •  1 căţel de usturoi
  • 1 roşie mai mare (150 gr)
  • 1 linguriţă busuioc proaspăt/uscat
  • puţin ulei de măsline presat la rece
  •  sare
Am pus feliile de pâine în prăjitor, le-am scos şi le-am frecat cu căţelul de usturoi tăiat în două. Am spălat roşia, am tăiat-o mărunt şi am amestecat-o cu sarea, uleiul şi busuiocul tocat mărunt dacă este proaspăt. Am turnat această compoziţie peste feliile de pâine. Rapid, nu-i aşa? şi bun, dar pentru asta nu trebuie să mă credeţi pe cuvânt, încercaţi şi vă veţi convinge.

Comentarii

  1. eu pun busuioc proaspat de obicei - secretul este sa lasi oricu, cateva minute sa iasa aroma din el, dupa ce il amesteci cu rosiile.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu mai pun patrunjel si zeama de lamaie in plus :)
    Cristina

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.