Treceți la conținutul principal

Chiftelute la cuptor




Ingrediente:
  • 1 kg pulpe de pui dezosate 
  • 2 cepe (150 g)
  • 2 morcovi (150 g)
  • 1 legătură  mărar
  • 1 legătură  pătrunjel
  • 3 cartofi fierți (250 g, cântăriți după fierbere)
  • 5 căței  de usturoi
  • 2 oua
  • 2 lgţ  sare
  • 1 lgţ  piper
  • susan alb și negru (opțional)
Legumele spălate și curățate le-am mărunțit în robot. La fel am procedat și cu carnea. Am fiert cartofii, i-am zdrobit și i-am amestecat cu toate ingredientele în afară de susan. Am format chiftele rotunde (o parte din ele le-am dat prin susan, o parte le-am lăsat simple) și le-am așezat într-o tavă tapetată cu hârtie de copt.
Am pus tava la cuptor la 170 grade Celsius. După 30 de minute am întors chiftelele pe partea cealaltă și le-am mai lăsat încă  30 de minute la cuptor.

Comentarii

  1. Iti doresc tie si familiei tale un an nou mai bun si multa sanatate! La multi ani! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. i-ti multumesc pentru reteta dar nu arata prea bine nu are aspect .ORICUM LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.