Treceți la conținutul principal

Chiftele de linte




Ingrediente:
  • 500 gr linte (verde am folosit eu)
  • 2 catei de usturoi
  • 1 foaie de dafin
  • 2 linguri sos de soia
  • 5 linguri pesmet
  • 1 lingura menta uscata
  • 1 lingura curry
  • 1/2 lingura sare
  • susan
  • ulei de masline


Am spalat bine lintea si am pus-o la fiert in apa cu o foaie de dafin. Dupa ce a fiert, am scurs-o bine si am aruncat foaia de dafin. Am taiat marunt usturoiul si l-am adaugat peste lintea fiarta si am pasat totul cu blenderul de mana. Am adaugat apoi sarea, sosul de soia, pesmetul, menta si curry. Am amestecat bine si din compozitia rezultata am format chiftele pe care le-am dat prin susan.



Le-am asezat in tava tapetata cu hartie de copt, le-am stropit cu ulei de masline si le-am bagat la cuptor pentru 18 min la 200grade.

Comentarii

  1. Inca nu am mai mancat asa bilute,cu asa ingrediente,trebuie sa fie foarte bun!si apropos si eu sant din Brasaov mai exact din Rasnov,PUPICI!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.