Treceți la conținutul principal

Supa crema din frunze de ridiche

Aceasta reteta interesanta am preluat-o de pe blogul Laurei Adamache. Noi mancam foarte multe legume, mai ales in sezon cand gasesti de toate. Cum zilele astea am cumparat ridichi am zis sa incerc si eu reteta. Iata ce a iesit:


Ingrediente:
  • frunzele de la 2 legaturi de ridichi
  • 1 ceapa
  • 2 cartofi
  • sare
Frunzele de ridiche se spala bine, cartofii se curata si se taie cuburi, iar ceapa se taie marunt. Se pun toate la fiert in 1,5 l apa. Dupa ce sunt fierte bine, se scurge lichidul intr-un vas, iar legumele se mixeaza bine (eu am folosit blenderul de mana). Se adauga din lichidul pus deoparte in functie de cat de groasa vreti sa fie supa, daca vreti sa fie mai subtire adaugati tot lichidul. Se adauga sare dupa gust.
Cu cateva secunde inainte de a opri focul puteti adauga un cubulet de unt. Se mai poate manca cu smantana, iar daca tineti post o mancati simpla.

Comentarii

  1. Am facut si eu o supa crema de frunze de ridichi si mi-a placut enorm. A mea e putiiin diferita, insa sper sa-ti placa si aceasta varianta: http://bucatarisme.wordpress.com/2011/05/09/sanatate-crema-de-frunze-de-ridichi/

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.