Treceți la conținutul principal

Prajitura cu morcov

Bunatatea asta de prajitura am facut-o in dupa-amiaza asta. E delicioasa si foarte simplu de facut.



Ingrediente blat:
  • 1/2 cana nuci
  • 1/2 cana stafide
  • 1 cana pulpa de morcovi (2 morcovi mari maruntiti in robot)
  • 1/4 cana nuca de cocos maruntita
  • 1 lingura seminte de in macinate
  • scortisoara
  • nucsoara
Se pun nucile si stafidele in robot si se maruntesc. Se adauga restul ingredientelor si se mixeaza. Se pune aluatul intr-o forma de tort sau in mai multe forme mici. Eu am folosit o tava in forma de inimioara de 25x25 cm. Am asezat folie alimentara in tava, am presat cu lingura compozitia si apoi am rasturnat blatul pe un platou.



Deasupra se pune o glazura din caju, apa, agave, ulei de cocos si vanilie. Eu am facut glazura din:
  • 1 cana caju inmuiat
  • 1/2 cana apa
  • 2 linguri miere
Am pus totul in blender si am mixat pana a rezultat o crema de consistenta smantanii. Am pus crema peste blat si am decorat cu afine.



sursa: http://thelabrawtory.com

Comentarii