Treceți la conținutul principal

Prajitura cu prune si cereale


Ieri aveam pofta de ceva bun si cum aveam o sacosa de prune de la tara m-am gandit sa fac ceva cu ele. Asa am incropit aceasta prajitura care mie imi place mult. Nu e o prajitura dulce, e chiar un pic acrisoara.
Ingrediente:
  • 14 prune
  • 40 gr fulgi de grau
  • 40 gr fulgi de orz
  • 40 gr fulgi de ovaz
  • 50 gr fulgi de cocos
Am spalat prunele, le-am scos samburii si le-am maruntit in robot. Le-am amestecat bine cu fulgii si am pus compozitia intr-o tava cu pereti detasabili de diametrul de 25 cm. Am presat putin compozitia si apoi am decorat cu struguri si felii de prune. Am pus tava la frigider pentru cel putin o ora inaninte de servire.



Comentarii

  1. Din cate stiu eu, fulgii de cereale nu sunt raw.. Sau? Pot fi, totusi, "striviti" la rece? :)

    As fi curioasa de reusita acestei prajituri-apetisante- cu cereale incoltite...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Kinga eu am aflat de la cineva ca cei de la Granovit sunt raw, sunt facuti la temperaturi sub 40 grade C. Persoana respectiva a fost in vizita la fabrica la ei si a vazut tot procedeul.Trebuie incercata si cu cereale incoltite.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.