sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Prajitura cu capsuni




O prajitura foarte buna si foarte usor de facut.

Ingrediente pentru blat:
  • 2 cani nuca hidratata vreo 3-4 ore
  • 1 cana curmale hidratate si ele cam 1 ora
  • 2 linguri cacao ( am folosit boabe crude de cacao pe care le-am macinat )
Am pus toate ingredientele in robot si le-am mixat pana ce am obtinut o compozitie omogena. Intr-o tava cu peretii detasabili si diametrul de 19 cm am presat compozitia obtinuta.

Ingrediente pentru crema:
  • 1 cana caju hidratat 3 ore
  • 2 cani capsuni ( congelate de data asta)
  • 2 linguri miere
Am scos capsunile din congelator cu cateva ore inainte de pregatirea prajiturii, pentru a se dezgheta. Apoi am mixat toate ingredientele in blender pana am obtinut o crema fina. Am adaugat crema peste blat si am pus prajitura la frigider.

Un comentariu:

  1. Dar cat de simpla e... Am sa adaug blogul tau la colectia mea de linkuri. Abia astept sa o incerc. :-) Oi fi eu buna la partea teoretica dar prajiturele din astea...

    RăspundeţiȘtergere