Treceți la conținutul principal

Păstăi la cuptor



Am primit de la una din prietenele mele cam 1 kg de fasole verde din grădina ei. M-am tot gândit ce să fac cu ea, voiam o reţetă uşoară şi gustoasă. Aveam roşii luate din piaţă, usturoi care nu-mi lipseşte din bucătărie şi mi-a venit ideea să le combin, rezultatul a fost pe masură, un preparat delicios şi sănătos.
  • 500 gr fasole păstăi
  • 2 roşii mărişoare
  • 3 căţei de usturoi
  •  sare
Fasolea se spală bine, se aruncă capetele şi se rupe fiecare păstaie în două-trei bucăţi. Se pune pe foc o oală cu apă şi sare şi când începe să clocotească se adaugă păstăile. Se fierb 12-15 minute după care se pun într-o strecurătoare sub jet de apă rece şi se scurg bine. Roşiile tăiate cubuleţe, usturoiul pisat şi fasolea se pun într-o tavă de yena la cuptor la 200 grade Celsius pentru 40  minute.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.