Treceți la conținutul principal

Ardei umpluţi cu mei şi quinoa


Înainte să inventez această reţetă, nu făceam prea des ardei umpluţi. Vara aceasta mi-a venit ideea să îi umplu cu quinoa, dar când m-am apucat de gătit, punga de mei era chiar lângă cea de quinoa, aşa că am zis să fac o combinaţie între cele două. În ultima vreme am repetat destul de des această reţetă pentru că e foarte gustoasă, săţioasă, se face uşor.
Ingrediente:
  • 150 g quinoa
  • 150 g mei
  • 100 g morcov
  • 500 g roşii sau 250 g pastă de tomate amestecată cu 250 ml apă
  • 1 ceapă
  • 1 cătel usturoi
  • frunze de pătrunjel
  • 2 frunze dafin
  • 1 lgţ cimbru
  • 1 lgţ sare
  • 1 lgţ piper
  • 1 lg ulei de măsline 
  • 8-10 ardei gogoşari/graşi
Am mixat în blender roşiile, ceapa, usturoiul, pătrunjelul, cimbrul, foile de dafin, sarea şi piperul. Am turnat această compoziţie într-un castron mare, am adăugat quinoa, meiul, morcovul ras mărunt şi am amestecat bine.
Am spălat ardeii, am tăiat cu grijă capacele, i-am curăţat de seminţe şi i-am umplut cu amestecul de mai sus. Am pus ardeii într-o tavă de yena şi i-am băgat la cuptor, la 180 g Celsius, timp de o oră.

Comentarii