Treceți la conținutul principal

Happiness Jar


Unul din obiectivele mele pe anul acesta este Happiness Jar sau pe românește Borcanul Fericirii. Timp de un an voi conștientiza și voi nota zilnic tot ce mă face fericită în ziua respectivă. 
Ceva asemănător am făcut anul trecut, timp de câteva luni de zile, diferența constând în faptul că am notat toate bucuriile într-o agendă. Ideea cu borcanul am gasit-o pe facebook chiar la sfârșitul  anului trecut.


E nevoie de un borcan/bol mai mare, bucățele de hârtie și un pix. Îmi fiecare seară iau o hârtie și  notez chestiile faine de peste zi, o împăturesc și o pun în bol. Așa realizez că zilnic se întâmplă ceva fain, ceva ce mă face să mă simt bine, că sunt lucruri mărunte  cărora  în mod obișnuit  nu le dăm atenție. Câteva  din bucuriile  mele: 
- am dansat în fața oglinzii
- am ieșit la un ceai cu o prietenă 
- am inventat o rețetă  nouă 
- am citit
- am văzut un film fain
- mi-am făcut unghiile cu ojă colorată 
- am gătit 
- mi-am văzut nepoțelul 
- am mers la o petrecere de salsa și am dansat toată noaptea 
- mi-a zambit un copilaș  pe stradă 
- m-am plimbat prin oraș și am admirat clădirile vechi
- m-am plimbat cu bicicleta


 Pe tine ce te-a bucurat azi?



Comentarii