Treceți la conținutul principal

Ne pregătim de vară? 30 day beach body challenge


Unul dintre obiectivele mele pe 2016 este să fac lunar mișcare. Am început anul în forță cu exercițiile de mai sus. Mi-a plăcut mult această provocare pentru că am făcut exerciții destul de variate, nu m-am plictisit, am lucrat tot corpul. Am muncit și am tras de mine să le fac pe toate și am reușit. Ținând cont de faptul că acum jumătate de an nu puteam să fac nici măcar 2 flotări, e o mare realizare pentru mine. Am avut puțina febră musculară toată luna, cel mai rău a fost însă în ultima zi, nici să râd nu puteam de dureri, dar în 2 zile febra a trecut.

Vă prezint mai jos câteva filmulete după care eu m-am ghidat pentru a realiza corect toate exercițiile:

          La început am făcut și eu doar pe izopren, dar m-am rănit la coate, așa că de atunci fac doar cu o pătură îndoită de mai multe ori.

Sunt curioasă tu ce exerciții faci?
Dacă ți-a plăcut articolul dă-l mai departe să afle și prietenii tăi de el. Mulțumesc pentru share!

Comentarii