Treceți la conținutul principal

Dans la 70 de ani, și nu orice dans, dans la bară. Dacă ea poate, eu nu am nici o scuză :)


Iubesc oamenii care își trăiesc viața din plin și fac lucruri minunate fără să țină cont de vârsta din buletin. Din păcate, mulți oameni care trec de 50 de ani nu mai fac nimic, nu ies din casă, nu se mai îngrijesc, nu fac mișcare, nu se mai distrează, folosesc vârsta drept scuză pentru orice. Ei cred că au îmbătrânit și nu mai au altceva de făcut decât să aștepte să moară. E și mai trist când observ asta la persoane și mai tinere. Nu știu cum e prin alte țări, dar la români această mentalitate e foarte răspândită și e foarte dăunătoare.

Am cunoscut o doamnă care mai avea vreo 2 ani, dacă nu mă înșel, până când ieșea la pensie. Zicea că visul ei e să facă o facultate. La 60 și ceva de ani a venit momentul să și-l îndeplinească, s-a înscris la facultate și țin minte cât de fericită era. Cei din jur nu prea au susținut-o, tot bombaneau: "Ce-i mai trebuie facultate la vârsta asta? Ce mai face acum cu diploma? În loc sa stea liniștită acasă să se bucure de pensie, ea merge la cursuri." Am admirat-o tare mult pentru că nu a renunțat la visul ei și nu s-a lăsat influențată de vorbele celorlalți.
Și acum să trecem la subiectul postării de azi - dansul japonezei Tomoko. Femeia aceasta e incredibilă, la o vârstă la care cei  mai mulți abia se dau jos din pat, ea are o flexibilitate și o forță extraordinare, un corp foarte armonios și e tare simpatică. Dansul ei a lăsat cu gura căscată juriul de la Italia's Got Talent. M-am uitat la filmare de câteva ori și de fiecare dată mi s-a făcut pielea găină. Mi-a plăcut la nebunie replica ei "Sunt prea bătrână ca să mai cânt operă, așa că am pregătit altceva pentru voi în aceasta seară." La 70 de ani e prea bătrână ca să mai cânte operă, dar nu e prea bătrână pentru dans la bară - ăsta da mod de gândire, o adevărată inspirație și motivație pentru mine.
Performanța ei:
https://m.youtube.com/watch?v=R_tjCib_viY
Aș vrea să vadă cât mai multă lume dansul ei, să  inspire și să schimbe idei preconcepute.
Enjoy!

Comentarii