Treceți la conținutul principal

Frappe vegan


Îmi place tare mult mirosul de cafea chiar dacă nu sunt o mare consumatoare. Mă răsfăț din când în când cu o cafea sau o băutură pe bază de cafea.
Pe timpul verii prefer un frappe răcoros. Cele din cafenele sunt prea dulci pentru gustul meu și conțin lapte de vacă de la care mi se face rău, așa că am găsit o variantă gustoasă și potrivită pentru mine - frappe-ul verii de la Life Care pe care îl prepar acasă.
Cafeaua instant Magic Energy  este o combinație de cafea Arabica bio (provenită din culturi exclusiv organice), extracte bio de ganoderma și ginseng, precum și sirop bio de porumb pudră.
Pentru a-mi face un frappe exact pe gustul meu folosesc acest shaker foarte util în prepararea unor astfel de băuturi.

Ingrediente pentru frappe vegan:
Se pune cafeau, apa și zahărul în shaker și se amestecă bine până când se topește zahărul. Se poate face și fără zahăr dacă preferați gustul mai amar, eu de regulă așa fac. Într-un pahar se pune gheața și laptele, se adaugă amestecul din shaker și deasupra se pune frișca. Și asta-i tot. Folosind frișcă vegetală, frappe-ul nu iese așa gros ca în cafenele, e mai lichid dar pe mine nu mă deranjează, important e că e gustos și stiu exact ce conține.


Lapte vegetal se găsește de cumpărat dar îl puteți face și voi acasă. Eu îmi fac des de migdale și cocos,  dar îmi place și cel de caju, de susan, de orez. La fel se întâmplă și cu frișca, sunt mai multe variante, o să revin în curând cu o rețetă de frișcă de post.

Dacă îți place această rețetă, distribuie-o pe canalele de socializare să ajungă și la prietenii tăi.
Enjoy!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Mă interesează părerea ta.